top of page

WITAM :)

Witam na mojej stronie przyjaciół i nie tylko :)

Strona będzie poświęcona mojemu życiu twórczości i podróżom związanych z moją pracom twórczą oraz szerzenia popularności mojego związku to jest Światowy Związek Artystów Malujących Ustami i Nogami zwanym VDMFK z siedzibą w Księstwie Liechtenstein .

Spotkaniom w szkołach i innych placówkach z dziećmi młodzieżą i dorosłymi . Spotkania te dają mi nową energię do życia , świadomość tego że puki będzie jeden człowiek który zechce mnie słuchać mój wyjazd jest warty by tam pojechać

Jak widać po zakładkach podzielę się też z wami muzyką która mnie kręci ;)

pochwale moimi wystawami i artykułami na mój temat , oraz wideo reportażami.

A na blogu będę się wyżywał literacko opisując soje przeżycia ,przemyślenia a czasem będę opisywał szarość dnia codziennego.

Takie wydarzenie jak na poniższym zdjęciu jest tym dla czego warto jeździć i promować to co robimy

026.JPG

    bottom of page